我被挖起來   今天早上
本來在作夢的我,突然出現電話聲音
於是大家轉頭朝著聲音的方向
喔....我起床了
我怎麼夢到●磊先生穿我的裙子阿阿阿阿!!!!
哭八    啥阿!!!!!

再過半小時就要去坐車了結果還沒打包行李
現在卻還在這邊打網誌是怎樣
想死阿想死阿想死阿想死阿想死阿(回音無限)
我已經看到我等一下一定是衝著去坐火車的
(挫屎)

好了~沒事了~~真的只是想碎碎念
也許是因為沒睡飽的關係吧我想(遠目)
感謝葛蕾斯給我的洋蔥   (從墾丁買回來的)
拿去給我媽煮晚餐好了   不然我還能拿來幹麻

好啦~~我要收拾行李啦(淚奔)
可是我不想離開我的主機與親愛的螢幕
喔喔喔~~鍵盤~我好想在多打你一下阿阿阿阿
不管啦~~~~~~~~~~~~~~~~(無限回音)
干脆騎那台破舊100機車回雲林好了    (想死阿)
為何要收拾行了了我現在卻又很想開遊戲來玩呢??
(其實我也電腦裡只有那●狗之血比較能玩而已XDDD)
真想坐在電腦前面等死,然後時間過了在小小說聲"啊"
反覆聽幾次OASIS的MASTERPLAN   真的很好聽  聽不膩的一首歌呢



Take the time to make some sense
Of what you want to say
And cast your words away upon the waves

Sail them home with acquiesce
On a ship of hope today
And as they land upon the shore
Tell them not to fear no more
Say it loud and sing it proud
Today...

And then dance if you want to dance
Please brother take a chance
You know they're gonna go
Which way they wanna go
All we know is that we don't know --
How it's gonna be
Please brother let it be
Life on the other hand won't let us understand
We're all part of the masterplan

Say it loud and sing it proud
Today...

I'm not saying right is wrong
It's up to us to make
The best of all the things that come our way

Coz everything that's been has past
The answer's in the looking glass
There's four and twenty million doors
On life's endless corridor
Say it loud and sing it proud
And they...

Will dance if they want to dance
Please brother take a chance
You know they're gonna go
Which way they wanna go
All we know is that we don't know --
How it's gonna be
Please brother let it be
Life on the other hand won't let you understand
Why we're all part of the masterplan

歌詞很有意義呢~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    ninesun12a 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()